Dr. Altaf Malik
Consultant
Internal Medicine
Verified By Team Tibi Sahulat
- Gender Male
- Fee 1000
- Total Experience 15 Years
About
Principle of practice is quality care
Al Shifa
Teh Naushera, Khushab
Monday to Friday
09:00 AM to 08:00 PM
(1). Google PA search ker lay. Ya purani prescription Wali adress PA contact ker Kay Pata ker lay.
(2). Walaikm assalam, Ye gout (uric acid) ka issue lagta hai Ap ye Tests repeat krwaen: 1.Serum uric acid, 2.RFT (urea/creatinine) 3.CBC/ESR Medicine ka ye hai k agr pehle Allopurinol suit kr rahi thi to continue kr sakte hen, lakin dose tests ke bad doctor se he adjust karwaen... Acute pain me NSAIDs/colchicine use hotay hen lakin wo bi doctor se dose likhwaen... Diet me Avoid ya jo kam rakhni hen un me 1.Red meat 2.organ meat (kaleji, gurda) 3.Seafood (especially shellfish) Daal bhaly zyada khaen...chana ya rajma(red beans) munasib miqdar me... Plenty of water (2–3 L/day) Low-fat dairy Fruits (especially cherries helpful) Vegetables, whole grains... Bohat zyada swelling horhe ho ya redness ya fever to ye acute gout attack ki alamat hai... Kidney issues ya uric acid >9 mg/dl to in conditions me strict follow-up zaroor krein.....
(3). Walaikum assalam, Ye Amenorrhea lagta hai...Apka weight bohat low (39 kg) hai yeh periods rukne ki common wajah hai.... Meri Advise hai k Apna wt gradually barhaen matlb balanced diet, protein, healthy fats lekr properly...Dusra k daily light exercise ya walk start karen 3.Stress kam karen, proper sleep lein...Possible reasons jo abhi lag rhy hen wo hain 1.Low weight / nutritional deficiency 2.Stress ya inactivity 3.Hormonal imbalance Tests advised are..1.FSH /LH LEVELS 2.THYROID PROFILE 3.PELVIC ULTRASOUND Tests ke bad dr hormonal medicine de sakte hen....self treatment na karen.....
(4). First of all tell me that at which weeks you experienced last 5 miscarriages.